piątek, 31 stycznia 2014

Żywność, która leczy

Czy słyszeliście kiedyś o superżywności? Ja pierwszy raz się na nią natknęłam w książce Gillian McKeith „jesteś tym co jesz”. Wcześniej poznałam tą Panią w telewizji, gdzie w programie pod tym samym tytułem pomagała ludziom zrzucić zbędne kilogramy i pokazać jaki wpływ na nasze ciało ma jedzenie. Polecam jej książkę dla Wegan i Wegetarian, bo choć są w niej informację o mięsie i rybach to w głównej mierze skupia się na roślinach i wspaniałościach jakie one Nam dają.



Zatem SUPERŻYWNOŚĆprodukty niezwykle bogate w składniki odżywcze i korzystne dla zdrowia. Zawierają mnóstwo witamin, minerałów, enzymów, dobrych tłuszczy, antyoksydantów, a przy tym są niskokaloryczne, nieprzetworzone (czyli jemy na surowo) i są darem natury. Mają niezwykłe działania: chronią przed nowotworami, nadciśnieniem, chorobami serca. Nic tylko odrzućmy tabletki, które nas trują a wspomagajmy się porcjami super pożywienia.
Wklejam listę, o którą najlepiej przykleić na lodówkę i zabierać na zakupy. Zachęcam również do poczytania wszechwiedzącym Internecie o Superżywności, bo nie chciałam skupiać się na każdym z osobna, może w następnych postach.

ZIELONA SUPER ŻYWNOŚĆ
Trawa pszeniczna
Trawa jęczmienna
Dzikie niebiesko-zielone algi
Spirulina
Chlorella
Zielonolistne warzywa
Kiełki
Nori

OWOCE I ORZECHY
Jagody goji
Ziarna kakaowca
Acai
Orzechy włoskie
Orzech kokosowy

PRODUKTY PSZCZELE
Mleczko pszczele
Pyłek pszczeli
Propolis
Miód

ZIOŁA:
Echinacea
Żeń-szeń
Aloes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz